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AA automation anywhere Help desk Experience Case

by 팁텍북 2018. 9. 6.



AA automation anywhere Help desk Experience Case

https://www.automationanywhere.com/


Jayasheela C spent a lot of time helping me. I could not understand Indian English well, so I think she was very hard. But, She patience and explained to me many times. I am sorry and thank you. I was assisted by mail, telephone, and WebX meeting. I understood it well and shared it with the employees working together. I am very grateful to AA and Jayasheela C. Thank you.


Jayasheela C가 오랜 시간을 들여 매우 헌신적으로 도움을 주었습니다.

제가 인도영어를 잘 알아듣지 못하여, 그녀가 매우 힘들었을 것 같습니다.

하지만 그녀는 인내심을 가지고 제게 여러 번 설명해주었습니다. 미안하고 고맙습니다.

메일과 전화, WebX meeting으로 도움을 받았습니다.

잘 이해하였고, 함께 일하는 직원들에게도 공유해주었습니다. AA와 Jayasheela C에게 매우 감사하고 있습니다.

고맙습니다.


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